Saturday, October 17, 2009

购物好疯狂( BC dan BM version)

( Mandarin and Bahasa Malaysia Version)

昨天和美芹 去了 time square, 本来没计划买些什么,只想去走走,
没想到满载而归,只是可怜了我的荷包。
papa John pizza 好好吃,虽然价钱稍贵了些,但是物有所值,
pizza Hawai 有好多cheese, 超喜欢的....很有满足感。

我终于买了我心仪的手表,不错, 我还蛮喜欢的。
自己奖赏自己,虽然没有什么好表扬的,但是能使自己开心,也是很好的。



当然逛了一整天,收获当然不止手表了,
1.面膜
2. 手表
3. 衣服
4.裙子
5.凉鞋

从头到脚都有了...O(∩_∩)O~
到今天还在笑着,
但是想想,想买的都买了,想玩的都玩了,
是时候收心了,就要考试了,
加油咯。

------------------------------------------------------------------------------
Malay version..

semalam saya dengan mei chin pergi shopping kat time square,
pada asalnya saya plan nak jalan2, window shopping je..
mana tau banyak juga saya beli, rasa puas shopping, cume yang kesian kat dompet saya la, semakin kurus je...

kita pergi makan pizza kat "papa John Pizza'
walaupun harganya mahal sedikit tapi rasa puas la, berbaloi dengan harga,
hawai pizza banyak chess, sedap gila...

saya dah beli jamtangan yang saya dah lama teringin, not bad..i like it
buat hadiah untuk saya sendiri, walaupun x ada apa2 special yang nak celebrate, just nak prizing diri sendiri, happy ....hak hak (gambar rujuk atas)

Dah jalan sepanjang hari, bukan saja beli jamtangan je..
1. mask
2. jam tangan
3.baju
4.skirt
5. shoes

dari atas hingga bawah semua dah ada, shopping akan membuat seseorang happy..
haha..senyum lebar sampai hari ni..

renung balik...dah shopping, dah puas jalan
sekarang dah tiba masa untuk fokus kat exam..
exam is around the corner..
gambateh.

No comments: